3 laman social



Assalamualaikum
Hari nie aku nak share skit psal laman social yang prh aku join utk cari kawan2 bru….tapi smua nye under maxis ok….(peminat tegar maxis)
First laman social yang aku join ape ek?alhai lupa sudah sbb benda uh lme sgt…tak silap aku benda uh diperkenalkan oleh makcik aku….
Mula2 aku tak nak join sbb mcm x best je…
Tapi ble da tgk kak aku join benda uh mcm best je…
Aku pun ape lg..mengila2 nak join….
Tgk nakal tak aku…heheehe….padahal mse uh umo aku bru brpe…dgn nickname redgirl aku pun mula mendaftar…
Benda chat nie mmg best,,,tapi yang tak best nye setiap kali msg ia akn dikena kan 50sen….(fuhh mahal kn) so jln slmt utk save kdit kteorg pun menukar no fon antara suke same suka…mula2 tkt jgk nk bg no kt org kan…tapi da time tu bduk2 pe lg…lantak le….heheheh…
Mari share kenangan suke duka pahit manis


||>
~Kenangan manis
Aku igt lg ade sorg bdk uh dye bg msg kt aku dye kte
“hey redgirl….nak knl blh x?sy nie white boy”
Mula2 aku mls nk lyn…tapi mcm mn plk hati ini kata bls je le…kate nak cr kwn…
So bermula le perknlan aku dgn si dye
Aku dgn yakin nye memperknlkan name aku wawa(poyo kn)
Dan dye pun memperkenalkan name dye haikal(slh satu name kegemaran aku tu)
So mulalah perknlan aku dgn dye….salah sorg kwn yang tiada ganti nye….kira da mcm kwn baik le tu…hehehehe..
Budak yang sangat sweet bagi aku bila join benda tu…..
Mesti ade yang tyn2 kan…aku nie kwn lg x dgn bdk uh….
Alhamdulillah kami masih berkawan sampai skg….Cuma skg nie da byk berbezaan….tak mcm dlu mse knl kn…nk2 dlu msih2 kanak2 lagi….smue best kn….
 Heart says:susah nak cari kwn mcm awk tau…..awk sgt manis mcm gula kapas…..kadang2 hati pun blh tertaut pd awk….heheheh
 


||>

Kenangan pahit~
Ok…rase nye mcm x de je..maklum le benda nie kan mahal skit nak join…


||>
Akhir kata…..awal da relax je…heheeheh…

Best sgt join benda nie…sbb dpt kwn…..wlpun benda uh da x de lg..tapi benda tu jgk tlh membuat kan aku  ini dpt mengenali kwn2 bru wlpun mse tu umo bru bpe….

p\s:tggu lagi dua laman social ye...
.
 

No comments:

Post a Comment